Az év vége nem sok jót hozott

 2011.12.18. 10:06

Pár napja bejelentették, hogy januártól a barátnőmnek egy új részlegen kell dolgoznia, teljesen más időbeosztással, mint eddig. Persze nagyon kiakadt és egyből azon kezdett el trükközni, hogy kerülhetné ezt el. Így ugyanis egy egészen utálatos csapattal kényszerülne dolgozni. Adtam neki egy két tanácsot, így ha a másik időbeosztást nem is, de legalább a bunkó brigádot el tudta kerülni. Azt hiszem mindkettőnknek csapás ez, hiszen sokszor tartottuk egymásban a leket, és ez a kollegális viszony már barátságba nyúl át. Ez is az egyik oka, hogy "szétszedtek" minket. Mostanában au undok kolléganőm nagyon jól megérti magát az undok fönöknővel. A főnököm annyira irigy rám, minden nap tesz valami megjegyzést az alakomra a frizurámra, vagy a sminkemre. Én meg jókat nevetek rajta, és bíztatom, hogy vágassa csak le picire a haját mert az mennyire jól áll neki, közben meg akkora tokája, és kocka feje van, mint egy disznónak. "de nekem tetszik!"

Eljött az év végi céges parti ideje is. Nagyon csinos voltam. Nem kurvás és nem nyanyás, mégis mindenki dícsért. A sminkem visszafogott volt, de nagyon szép, egy hatalmas tollas fülbevalót tettem be a fülembe, és egy rövid fekete koktélruha volt rajtam, fekete mintás harisnyával, és egy platrormos fekete bőrcipővel. Ráadásul legalább kétszer végigettem a menüt, de ez a ruhában egyáltalán nem látszott. A főnökömmel szemben ültem, aki alig alig mert enni, nehogy egy gombóc artúrhoz hasonlítson. Én meg csak tömtem be a finomabbnál finomabb salátákat hidegtálakat, és nyomtam rá sorjában a kis desszerteket, amit a végén egy fagylaltkehellyel zártam. Alkoholt alig fogyasztottam, csak egy pohát pezsgő csúszott le, és valamikor tizenegy felé egy bacardi. Nagyon sokat táncoltam. Próbáltam elkerülni az idegen férfiak társaságát, inkább a mieink közül válogattam, már ami a táncot illeti. Egyszer mégiscsak felkért egy faszi, de olyan sörszagú volt a lehelete, miközben azt magyarázta milyen rohadt jól nézek ki, hogy majdnem beájultam tőle. Az én kis mentoromat meg egyenesen bokánszúrtam a cipőm sarkával, olyan hülye képeket vágott szegény. Aztán volt egy kis kaszinóterem, ahol természetesen kipróbáltam magam, csak az volt a fura, hogy a pókerasztalnál egy nő sem ült rajtam kivűl. Aztán utólag megtudtam, hogy az az idősebb úr aki mellettem ül és elnyertem az összes zsetonját, a középeurópai régió igazgatója. Kár, hogy nem lehetett a zsetont pézre váltani, az azért nagy ösztönző erő lett volna. :)

És a végén csak levetkőzött egy faszi. Ráadásul egy jó nagydarab szőrős állat. Kb négyszer öltöztették fel, de mindig levetkőzött...

Címkék: parti barát fériak

A bejegyzés trackback címe:

https://hpuzemmod.blog.hu/api/trackback/id/tr493472463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rigófüttyös motorvonat 2011.12.18. 12:30:29

komolyan, ez a magánéleti válság az betesz nekem is.
miért nem jössz hozzám, aztán nem kéne sírnod, hogy nem kellesz senkinek!?

közben elválok újra, hogy ebbe se köthess bele.

O-pont 2011.12.19. 15:51:12

@rigófüttyös motorvonat: Hol van ebben a posztban hogy nem kellek senkinek? Olvasd csak át újra! :)

rigófüttyös motorvonat 2012.01.14. 11:01:02

Értem, hogy a mikulás virgácsot, a jézuska meg apácaruhát hozott, de azért írhatnál még.
Csak nincs valami baj?
süti beállítások módosítása