Boldog vagyok

 2011.10.27. 21:11

Az elmúlt két három hónapban nagyon magam alatt voltam. Sorra jöttek az anyagi gondok, balszerencsesorozatok. A nyaralásunk egy kész katasztrófa volt, konkrétan úgy menekültünk haza, és a határnál megállva fagyival ünnepeltünk, hogy végre itthon vagyunk. Mint írtam a melóhelyen is összejöttek a dolgok, és mindez persze a magánéletünkre is kihatott. Lefogytam( amit persze az irigy főnököm, minden nap megjegyzett. Hogy már olyan alakom van mint egy 16-17 évesnek....IGEEEEN!! :)) és egy savanyúképű csaj lett belőlem, aki nagy nehezen tudott az arcára erőltetni egy mosolyt. Nem voltam önmagam. De most érzem, hogy jól vagyok, és ezt mások is észrevszik rajtam. Sokkal többet mosolygok, és simán táncikálok a melóhelyen vagy az utcán. Tegnap még bókolt is az egyik srác. Szerintem csak azért látott szépnek mert boldog vagyok. Terápiás céllal szarom le a dolgokat. Levágattam a hajam, olyanra amilyenre mindig is szerettem volna,vettem egy jó kurvás cipőt és combzoknival hordom, kell egy kis vadulás. Szalonnát eszek bocicsokival, és sokat alszom, randizom a férjemmel, megnézem a  P.S. i love you-t és az alkonyatot és közben forraltborozok, és ha be nem is de legalább baszok egy jót! Ajánlom mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://hpuzemmod.blog.hu/api/trackback/id/tr63334943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rigófüttyös motorvonat 2011.10.29. 01:03:29

A hajad vágom, de a feneked megtekinteném. Vagy már akkor is gebe voltál, mikor utoljára téma volt?

rigófüttyös motorvonat 2011.11.06. 18:03:14

Boldog volnék...
ha vésnél pár sort öreg barátodnak, mert mingyá' itt a jézuska.
süti beállítások módosítása