Én próbálok nagyon profi és felnőtt lenni. Nevetni a kis hülyén, aki minden lehetséges eszközzel alám akar tenni a munkahelyemen. Ha  van egy kis hibám, rögvest tesz róla, hogy mindenki megtudja. Ellenben én nem kürtölöm szét az ő baklövéseit, de a jóvilág megszűnt. Amint lesz rá alkalmam aláteszek, és lehet pont akkor amikor nem is számít rá. És ezt mind úgy, hogy hoppsz kicsúszott a számon...hát nem tudtad drága kedves főnököm. Semmi rosszindulat nincs ám bennem.

Szerencsémre lecserélték a főfőmuftit. Nagyon kedves és igyekvő nő. Amire kinyitjuk a szánkat másnap már utánajár, sőt meg is szerzi. Szokás nálunk a cégnél ötleteket beadni a hatékonység növelésért, vagy éppen ha csak van egy jó gondolatod, hogy mit hogyan kéne csinálni. Nagyon szigorúan külön nyomtatványra lejegyezni, és a főnökség elé tárni. Lehet, hogy egy incifinci dolog, de busásan jutalmazzák a megvalósult ötleteket, sőt ezzel is csak azt bizonyítja az ember, hogy mennyire a munkájának él. Hát nekem is van. Persze a nyomtatványom szőrén szálán eltűnt. Kérdeztem a közvetlen főnökömet, aki a már jól bevált "majd rákérdezek és utánajárok!" szöveggel lerázott.

Két hét múlva megemlítettem a főfőmuftinak, másnapra már utána is járt sőt, hozott egy új nyomtatványt, és értetlenül magyarázta, hogy nemtudja hova tünhetett az eredeti. Ezt szeretem ebben a nőben, hogy nem csak a levegőbe beszél.

Elfáradtam...sokat dolgoztam ma, igazából egy órája értem haza.

Címkék: munka fustráció

A bejegyzés trackback címe:

https://hpuzemmod.blog.hu/api/trackback/id/tr653385562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

O-pont 2011.11.18. 19:10:33

@rigófüttyös motorvonat: Akkor én is, amúgy ez meg volt már csak véletlenül nem élesítettem be!
süti beállítások módosítása