...

 2011.11.25. 09:48

Október 1.-ével letettük a cigit. Először én határoztam el magam, mivel sosem voltam egy nagy dohányos, így könnyen ment. Meghallottam a híradóban, hogy novembertől megemelik a dohány árát. Úgy gondoltam, ha amúgy sem dohányzom sokat, sőt itthon egyáltalán nem, akkor jobb lenne az egészet félretenni, és az arra elköltött pénzt, ezek után magamra és a fiamra költeni. Tehát a motiváció már megvolt. Nekem elég könnyen ment, amint elfogyott a cigim, egyszerűen nem vettem többet. Nem csökkentettem az adagot, hanem simán elhagytam. A férjem ezen felbuzdulva kedvet kapott. Ő nagyjából minden nap elszívott egy doboz cigit, és ha jól utánaszámolunk, és összeadjuk, hogy mennyi pénzt dohányoztunk el, akkor az igencsak veri a 25 ezret. Ami a mai világban elég nagy luxus.

Lehet, hogy köcsög vagyok, de én mindig is kódis embereknek néztem azokat akik töltött cigit szívnak. Hiába mondja nekem, hogy szofi hüvely, szofi dohány....ha nem tudom megvenni, akkor inkább nem cigizek. Akaratgyengék. Meg milyen már az, hogy meggyújtja a töltött cigit aztán szinte lángra kap, mert a kislánya kibaszásból csak félig töltötte meg. :) Na azon jókat szoktam röhögni.

Mostanában ez az alázás a heppem. Főleg mert a kolléganőm, iszonyatos nagy paraszt. Tudjátok disznókat tartanak, meg tikot vágnak, és a májashurkát is fehérhurkának mondja. Én meg csak azért is mondogatom neki, hogy biztos nem szagolgatnám a szarszagot az udvaromon, meg hogy milyen már, hogy kimész napozni, vagy bográcsozni, aztán ott röfög valami dög. Én ezt a csirkevágást sem bírnám. Tudom, hogy nem úgy csinálják, de mikor levágnak 10-15 sirkét, előttem az mindig úgy jelenik meg, hogy valaki ül egy tuskó előtt kisbaltával, és futószalagon pattintja le a fejüket. Komolyan kérdem megéri ezeket tartani? Biztos sok nyűg van velük, és kurvasokat kell őket zabáltatni, mire te zabálhatod meg őket! Nekem nem érné meg, túl válogatós vagyok. Azért jókat röhögünk a csajon, mikor olyanokat mondd, hogy nagyon jól tud belet kaparni. :) Hát nemtudom, hogy ez a mai világban még előnynek számít e. Mindenesetre az önéletrajzomba azért nem írnám bele...

Címkék: paraszt

A bejegyzés trackback címe:

https://hpuzemmod.blog.hu/api/trackback/id/tr873410290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rigófüttyös motorvonat 2011.11.26. 00:49:57

Ja, a bagózásról való leszokás ugyanolyan eccerű, mint a fogyókúra. A sok majom meg szenved vele, pedig csak akarni kell.
Nem nagyon értem az embereket, keverik a vágyat a szenvedéllyel, és rínak, hogy szar az életük.

rigófüttyös motorvonat 2011.11.26. 00:53:59

Ja, jó éjt. Most értem haza, tekeregtem egyet feléd. Gondoltam, mekkora buli lenne összefutni véletlenül. Nem ott, eggyel odébb...
süti beállítások módosítása